torstai 7. helmikuuta 2013

Life is great if you let it be


Moimoimoi!
(English part is coming....)

Iloset hymyt ja moikat ventovierailta, rento päivä koulussa, onnistunut (vaikkakin hävitty) vesipallomatsi, huikeet lomasuunnitelmat ens kesäks JA vielä huikeemmat joululomaks kun yks unelma käy varmasti toteen, and the list goes on and on.. Mulla on tällä hetkellä niin monta syytä hymyillä! Mulla on ihan mahtava päivä takana, niin paljon kaikkee hyvää on tapahtunut, suunnitelmia lyöty lukkoon ja kaiken lisäks on ihan huisi viikonloppu tulossa, et alan kohta epäillä että tää kaikki on jotain unta! En vaan voi uskoo, kuinka onnekas oon ollu ihan kaiken suhteen ja kuinka ihania ihmsiä mulla on ympärillä :) Oon ollut ihan pelkkää leveetä hymyä ja kattoon asti pomppimista koko päivän, kaikki on mennyt ihan täysin nappiin tänään! Elämä on vaan niin huippua :p

Ja niin, sain myös mun ekan "palkinnon" vesipallossa, ja tosi monet paremmat pelaajat tuli kätteleen ja onnitteleen, kuinka hienosti meni. Ai että kun olin innoissani! :D Se on siis tommonen lahjakortin tapanen ravintolaan nimeltä Grill'd, josta saa kolme kertaa parempia hampurilaisia kolme kertaa pienemmällä rasva- ja kalorimäärällä, kun mitä Mäkkäreissä on tarjolla. Kävin kerran Melissä hengaillessani tsekkaamassa yhen tän saman ketjun paikan, ja kyllä kannatti! :p


"Offer valid for awesome people only." ;)

Ja kun en oo vielä näistäkään yhtäkään kuvaa julkassut, niin tässä tulee. Meidän tiimit uikkarit siis!


Siitä unelmasta, josta tulee totta joululomalla, paljastan tän verran.. :p




Tästä siis myöhemmin lisää, en malta odottaa! :)
En tiedä, kumpi hymyilee enemmän, elämä vai meikä. Nyt tää neiti kömpii kuitenkin onnellisena peiton alle, heissulivei 

2 kommenttia: