torstai 24. tammikuuta 2013

We are far from home but we're so happy


Heippahei ja blogihaastetta pöytään!
(Scroll down for the English part!)

Säännöt:   

1. Kiitä haasteen antajaa
2. Jaa haaste 8:lle bloggaajalle
3. Ilmoita näille 8:lle haasteesta
4. Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi


Kiitän haasteesta Hennaa! :)
Ite heitän haasteen Sirjalle, LauralleKatrulleMariannalleLillilleErikalleEssille ja Petralle :) 
Ei kestä kiittää! Ja nyt lähtee.


1. Hukkasin eilen mun kuulokkeiden pään tai sen pehmustejutun mikälie meidän sohvan sisään. Samperi, nyt mulla ei oo sitä kummassakaan kuulokkeessa kun hukkasin sen toisen jo aiemmin :( Ärsyttää, miks tää tapahtuu joka ikinen kerta!

2. Näin viime yönä unta, että olin Harry Potter. Se oli aika siistiä, kunnes Voldemort yritti tappaa mut.

3. Oon yrittänyt tsempata unirytmin kanssa nyt kesälomalla. Yleensä oon herännyt viimestään yheksältä - puoli kymmeneltä, mutta nukkumaanmeno onkin venynyt aina kummasti myöhään yöhön asti. Oon kans alottanut melkein joka päivän puurolla, ja on kyllä lähtenyt päivät kivasti käyntiin! :)




4. Oon täysin koukuttunu Candy Crush Sagaan. Olis pitänyt uskoo veljen viisaita sanoja, eikä ikinä alottaa pelaamaan koko peliä :D Ja lisäks sana 'candy' kuulostaa niin väärältä täällä, kun täällä karkit on 'lollies'..!

5. Samaten oon koukuttunu Bloggeriin. Oon aina innoissani tarkistamassa, onko kukaan postaillut mitään uutta, oonko ite saanut uusia kommentteja ja kuinka monta kävijää on eksynyt mun blogiin, vaikka postaamiselle sinänsä ei aina oo niin paljoa aikaa. Se tunne kun on monta blogijuttua luettavana muiden blogeista, uus lukija omalla blogilla tai uusia kommentteja, haha parasta! :D

6. En oo varma, oonko jo puhunut tästä aiemmin, mutta mulla on ihan järkyttävä hämähäkkikammo. Ja kun sanon sen, niin oikeesti tarkotan sitä! Oon tosin päässyt ehkä ihan vähän eroon siitä täällä, niin ettei kaikkein pienimmät enää aiheuta paniikkikohtausta, ja oon jopa tappanut vähän isommankin sankarin pari kertaa, joten kehitystä on tapahtumassa! ;)





7. Rakastan kirppareita ja löytöjen tekemistä! Olin onnesta soikeena, kun sain kaks kassillista kirpparivaatteita hostäidin työkaverilta pengottavaks, ja löysinkin läjän kaikkee superkivaa ja vähän erilaista, mitä mun päällä normaalisti näkee :)

8. Nyt parin viime kuukauden aikana oon kans syvästi rakastunu kahteen bändiin, nimittäin Of Monsters and Men ja Mumford and Sons! Oon kyllä tienny näiden molempien musiikkia jo pidemmän aikaa, mutta jotenkin nyt viimeaikoina ne on iskenyt oikeen kunnolla. Aaaa tykkään ♥ 
(Krhm, koitin pistää noi biisit oikee hienosti tollasina kapeina VALKOSINA palkkeina mut en ihan onnistunu nii hyvin.. :D)






Tänään mun päivää piristi suunnattomasti se, että löysin JayJaysistä ihan sattumalta aussibikinien alaosan vitosella, joka mätsää ihan täysin siihen yläosaan jonka tilasin netistä, ja on siis just täydellinen sen hukkuneen alaosan tilalle! :) Haha, mun blogihan ei kohta sisällä enää mitää muuta kun näiden mun bikineiden elämäntarinaa.. :D Eniveis, toinen piristys oli se, kun tuntematon, itteeni nuorempi poika moikkas mua kadulla, kun olin juoksemassa bussipysäkille, ja sano, että näytän söpöltä :D Hyvillä fiiliksillä siis poden aikamoista huimausta tällä hetkellä, varmaankin siks että hengailin turhan pitkään auringossa juomatta tarpeeks. Tää koneella naputtelu ei hirveesti auta asiaa, joten ehkä meen nyt vaan toipumaan tuulettimen alle. Moikat ja palaillaan!





Hey there!

So here we go, I got this 'challenge' in which I have to tell 8 random things about myself, then tag 8 new people into it and blah blah boring rules like that, but let's move straight to the point!


1. I lost the soft end of the right part of my headphones (great explanation isn't it?) last night inside our coach! Dammit, now I don't have the soft end thing on either part of my headphones since I had lost the another one earlier :( Why, why does this happen every single time?!

2. I had a dream last night that I was Harry Potter. It was nice until I almost got killed by Voldemort.

3. I've tried to not to ruin my sleeping habits during holidays. I mean, I've woken up at 9:30 am at the latest in every morning and tried to go to bed early, even though usually it's long after midnight when it happens :D Also, I've started every day with healthy brekkie like porridge!

4. I'm so hooked on Candy Crush Saga! I should have listened to my brother who told me not to start playing that bloody game :D And, in addition, the word 'candy' sounds so stupid here, where sweets are called 'lollies'..!

5. Also I'm hooked on Blogger. I'm always so keen to check if there's any new blog posts to read, any new comments in my own blog or how many new page views my blog has gained. The feeling is so good when you have heaps of new stuff to read, a couple of new comments or a new reader, haha! :D






6. I'm not sure if I have talked about this earlier already, but I have really bad arachnophobia. And when I say I'm freaking terrified of spiders, I mean it! I reckon I've got over it just a tiny little bit while I've been here in Australia, though, when the smallest spiders don't cause so much screaming and crazy panicking to me anymore, and I've even killed some of the slightly bigger ones a couple of times, so a massive development has happened! ;)

7. I love second-hand shops and finding cool stuff at low prices. That's why I was super happy when I got two plastic bags full of second-hand clothes from my host mum's workmate and found heaps of awesome and a bit different clothes than I'm used to wear! :)

8. During a couple of past months I've also fallen in love with a couple of bands, namely Of Monsters and Men, and Mumford & Sons! I've known their music for quite a long time but now it have just hit me differently for some reason. Ahh, I like ♥ 
(Ahem, I tried to make those songs very fancy but yeah, it didn't quite work.. :D)







There are a couple of things that have really made my day today! First, I found a new Aussie bikini bottom for 5 dollars since I had ordered Aussie bikinis earlier from eBay but only the top one made its way to our house. Anyway, I was worried I couldn't wear those Aussie bikini on Australia Day, which is tomorrow, but it's all good now, thanks for JayJays! And then, when I was running to the bus stop, a random guy said hi to me and told me I looked pretty :D So I'm very happy now, even though I feel a bit dizzy since it's hot and I probably haven't been drinking enough. I reckon spending time on my laptop doesn't help much so maybe I better finish this post as soon as possible, so see you later! xx

2 kommenttia: