lauantai 19. tammikuuta 2013

The stairs creak as I sleep, it's keeping me awake


Heipat taas sinne ruudun toiselle puolelle!


Täällä kirjottelee jokseenkin turhautunut maailmanmatkaaja. 
Oon nukkunut ihan tajuttoman huonosti liian monta yötä putkeen, oon vaan pyörinyt ja venkoillut ainakin pari tuntia joka ilta ennen kun oon pystynyt nukkumaan, vaikka yleensä jättimäisessä ja maailman mukavimmassa sängyssä nukkuminen ei oo tuottanut mulle ihan hirveesti vaikeuksia! Sitten kun oon vihdoin saanut unen päästä kiinni, niin herään yöllä vähintään viiteentoista kertaan pyörimään uudestaan. Jes. 
Toiseks, kun kerroin viimeks tilanneeni ne Australia-bikinit netistä, niin nyt niiden alaosa on hukkunut jonnekkin matkan varrelle. Tähtäsin siihen, että ne olis mulla ens lauantaina, kun on Australia Day, mutta eipä nyt hirveen hyvältä näytä. Hiphei.
Ja kolmanneks, kaikkein suurin turhautumisen aihe on se, etten oo nähnyt ketään mun kavereista kuukauteen. Mun kalenteri on muutenkin ammottanut tyhjyyttään hetken aikaa muutamaa yksittäistä menoo tai tekemistä lukuunottamatta, ja mä oon tunnetusti sellanen ihminen joka ahdistuu heti, jos möllötän paikoillani yhtään enempää kun pari kolme päivää ilman mitään äksöniä. :D Oon aina innoissani ennen joka kesälomaa suunnittelemassa ja sumplimassa kaikki viikot tapahtumia ja leirejä täyteen, joissa sitten laukataan tukka putkella, ja nyt mulle onkin ollut jotenkin hirveen vaikeeta vaan lötköttää ja rentoutua toimettomana. Ja niihin kavereihin vielä, se on ollut ihan mahdotonta yrittää järjestää mitään kenenkään kanssa, kun puolet niistä on ollut kuukauden minivaihdossa koulun kautta Amerikassa ja toiset puolet muualla ulkomailla, rantalomilla tai töissä yötä päivää. Yritä siinä sitten tehdä mitään :D Onneks nyt tänään illalla näen kaikkia pitkästä aikaa, kun tarkotuksena olis suunnata illanistujaisiin amerikanmatkaajien kotiutumisen kunniaks. Loppuloma näyttää muutenkin taas valosammalta, kun huomenna suunnataan Melbourneen, maanantaina päästään taas rannalle kolmeks päiväks, sitten on Australia Day ja kaikkee pientä kivaa josta kerron myöhemmin! :)
Ehkä tää pieni hengähdystauko oli siis ihan hyvästä mulle, ennen kun taas mennään.


On mun elämään taas kuitenkin jotain mielenkiintostakin mahtunu, niin kun Australian Open, jota siis oltiin paikanpäällä todistamassa maanantaina. Kyseessä oli siis tajuttoman suuri ja suosittu kahen viikon mittanen, kansainvälinen tennisturnaus, joka alko just tollon viime maanantaina ja kestää kahen viikon ajan. Ite en oo ikinä seurannut tätä tapahtumaa telkkarista, joten en osannut varautua siihen väenpaljouteen, saatika siihen, kuinka valtava se koko kisa-alue oli :D Se tunnelma siellä oli pilvissä asti ja aina välillä yhtä eläimellistä kun jääkiekkomatseissa, kun ihmiset joka puolelta maailmaa tsemppas oman maansa edustajia. Omaks suomalaiseks ylpeydekseni huomasin, että Jarkko Nieminenkin otti osaa tän vuoden avoimiin ja voitti ekan pelinsä, vaikken sitä harmi kyllä livenä nähnytkään. Silti kannettiin uskollisesti meidän "Go Finland" -kylttiä mukana :D















Tenniskenttien lisäks siellä oli toinen valtava alue, jossa oli vaikka mitä tekemistä ja kaikki ilmaseks. Käytiin mm. Doven mainoskojussa, jossa saatiin käsihieronnat ja tuotekassit, ja piipahdettiin karikatyyripiirtäjän malleina, haha. Tykkäsin kyllä, ja vaikken mikään maailman suurin tennisfani ookkaan, niin oli tosi huippu päivä! Ja mikäs siinä hyvännäkösiä miespelaajia oli kattellessa, ei mitään valittamista ;) Haha! 







Tää oli tämmönen pikasempi sepustelu, nyt rupeen valmistautuun iltaa varten. Nähtäillään! 

2 kommenttia:

  1. Mulla on sulle mun blogissa haaste! Ü♥

    http://hennankengissa.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei jihuu, haasteet on parhaita!♥ Käyn kurkkaamassa :p

      Poista