torstai 13. syyskuuta 2012

2 days until holidays!

Hei ihanat!

Pakko tähän alkuun heti latistaa tunnelma kertomalla, ettei mulla oo tällä kertaa yhtään motivaatiota kirjotteluun saatika mitään tähdellistä kerrottavaa :D Seuraava postaus tulee kuitenkin venähtään todennäkösesti yli kuukauden päähän, koska ylihuomenna (!!!) me startataan auton nokka kohti Central Australiaa ja epäilen vahvasti ettei mulla tuu koko kolmeen viikkoon oleen kunnon mahista bloggailuun, ja heti loman perään lähetään neljän päivän koskenlaskureissulle koulusta, niin aattelin kuitenkin tulla nyt naputtelemaan sentään jotakin. Itse asiassa oon taistellut tän postauksen kanssa kolmena eri iltana plus tänään koulussa, ai miten niin bloggausmotivaatio ja ideat hukassa? Älkää huoliko, en tarkota ettenkö tykkäis kirjotella tänne tai että olisin lopettamassa, nyt vaan jostain syystä tökkii pahemman kerran :D Ja niin, vaikka koko ajan yritän uskotella itelleni että saan revittyä jostakin aikaa kaikkeen, niin myös ne mun viime kerralla lupailemat postaukset tulee toteutuun vasta ens kuun puolella.. Kärsivällisyyttä, please!






Huono puoli tässä meidän tulevassa viikon ekstralomassa on se, että meillä on hirmusesti koulujuttuja. Okei, en voi sanoo että hirmusesti, koska tää on edelleen höntsäilyä kaikkiin koulujuttuihin Suomessa verrattuna! :D Mutta kuitenkin, tälläkin hetkellä mun pitäs naputella kiireen vilkkaa enkun kirjotelmaa ja ranskan puhetta kasaan, mutta no worries! Mun koulunkäynti on sujunut ihmeellisen hyvin täällä, lukuunottamatta enkun SACia eli koetta, jossa sain aikaan yhen lauseen 90 minuutissa :D Onneks meillä on huomenna vielä yks tunti aikaa viimeistellä tää enkun koe, mulla on aika paljon kirjotettavaa hahah.. Meillä on aika ihmeellinen systeemi enkun SACien kanssa täällä, koska saadaan ottaa A4 cheat sheet mukaan ja tehdään samaa koetta monena päivänä? En tajua :D Eniveis, tänään mulla oli pari tapaamista opettajien ja mun hostäidin kanssa, ja olin aluks vähän huolissani mutta onneks sain pelkkää positiivista palautetta!


Musician of the Year 2012

... and food!

Cassie's cd launch :)


Viime viikonloppuna ja tänä maanantaina vieteltiin Amyn synttäreitä, ja päätettiin Willin kans olla ihania ja yllätyksellisiä ja leipoo kakku Amylle, tosin meidän vuorenvarma salassapitosuunnitelma ei ihan onnistunu eikä se kakku ollut ihan niin yllätys kun sen piti olla.. Vaikkakin se oli lähes mestariteos! ;)
(Tosin täällä käytetään jenkkityyliin "lisää-vain-vesi" -leivontapakettitsydeemejä, mutta ei puhuta siitä!) 
Vietettii myös mun eka barbeque-ilta, barbie siis :)

Eilen tehtiin pikavisiitti hostisovanhemmille ja tapasin ekaa kertaa mun sulosempaakin sulosemmat, 2- ja 3-vuotiaat hostserkkupojat :) Alku ei tosin ollut ihan niin sulosta, kun heti esittelyjen jälkeen tää 3vee hurmuri mursi mun maailman kertomalla, etten voi leikkiä batmania koska oon tyttö.. :( Loppujenlopuks oltiin kuitenkin kavereita ja sain jopa halit molemmilta veijareilta, kun lähettiin kotiin :)




Annoin Amylle lahjaks tän saman Kalevala-sormuksen mikä mulla on! :) All the way from Finland!




Kai sitä täytyy lähtee haaliin shortsit, thongsit ja muut romppeet kasaan, jihuu en malta oottaa lauantaita! :) Heipat kaikille, palaillaan kuukauden päästä (+ vuoden vanhempana ;) )!






PS. 2 kuukautta lähdöstä kilahti mittariin viikko sitten, mitä kummaa :o Nää on valehtelematta varmasti ollut kaks mun elämän nopeinta ja tapahtumarikkainta kuukautta! Ja lisää on tulossa ;) 




Hahaha, so true! :D

6 kommenttia:

  1. Eikä!! Mä halusin käyttää mun postaukses tota tokaa kuvaa ja näin unta siit ett sä ehit ennen mua mut mut nyt eii se tapahtu oikeesti :DD:D:D Mitäää ihmettää, nojoo mut hei pidä hauskaa siel reissullas :))!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha ei oo totta, vitsi sä oot meedio!! ;) Ja sori, hahaha..! :D Kiitos, I will :)

      Poista
  2. Mistä toi SAC on lyhennys? (Siinä enkun kokeessa?)

    Ja nauti lomasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kysymys, en osaa sanoo mutta voin koittaa ottaa selvää :) Meidän kaikkia "kokeita" kutsutaan siis SACeiks, ei siis vaan enkun koetta. Oikeestaan ne ei oo Suomen koeviikon kaltasia kokeita vaan vähän pienempiä testejä, vai miten niitä nyt kuvailis. Vähän hankala selittää tätä erilaista koulusysteemiä, haha! Mutta kiitos, varmasti nautin :p

      Poista
  3. Tätä sun blogiis on tosi kiva lukee ja ku iteki oon aatellu lähtee vuodenpääst vaihtoo ja just ausseihin unelmoisin!<3 Oon vaa kuullu et se on yks suosituimmist paikoist et sinne on aika vaikee päästä:|
    Tätä lukiessa tulee aina vaa uus kova into et haluun jo lähtee ja et toivottavast pääsen ja noi kaikki kuvat on niin ihanii aww<3 (:: Kiitosvaa ku annat mulle ain uutta intoo lähtee ja tajuun et tonne mä oikeest haluun!!
    Pidä sie hauskaa ja nauti koko vuodest!(=
    - Emilia(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mahtavaa kuulla, todellakin kannattaa lähtee jos yhtään kiinnostaa! Joo, aussit on varmaankin yks vaikeimmista koska niitä vaihtaripaikkoja on niin vähän, mut älä anna sen haitata koska se ei silti oo mahotonta :) Kannattaa hakee tosi ajoissa, niin on paremmat mahollisuudet päästä! Ainakin musta tuntuu et sain paikan sen takia kun hain hyvissä ajoin :D Ja kantsii yrittää myös monen järjestön kautta! Mut niin, aussit on kyllä kaiken maineensa arvonen ja just niin unelma maa kun kuvittelin ja vielä enemmänki, ei sitä vaan voi ees kuvailla kun se pitää vaan ite päästä kokeen!
      Ja eipä oo kiittelemistä, ilo on mun puolella :p Ei muuta ku pistä kiireen vilkkaa hakupaperit meneen ja peukut pystyyn, toivon niin paljon sun puolesta et saat paikan ja pääset kokeen mahtavan vuoden täällä! (:

      Poista