keskiviikko 22. elokuuta 2012

Last (very long) weekend

Moi!

Täältä pesee nyt ne tuhat ja yks juttua kuvien muodossa viime viikonlopulta!
Here are pictures from my last, very long weekend!


Lauantai / Saturday


Fairy Bread!

We made cinnamon buns once again with Amy :)


Oon yrittänyt opettaa Amylle suomee ja illalla kateltiin monta jaksoo Muumeja suomeks. Amy pysy jopa kärryillä juonessa, oon niin ylpee tästä! ;) Skypetin myös toista kertaa Suomeen, ja kohta alkaa oikeesti tuntua siltä että Amy puhuu parempaa suomea kun mä, haha :D

I've taught some Finnish for Amy and on Saturday evening we watched many episodes of the Moomins in Finnish. I can't believe how skilled my sister is, I'm so proud of her! ;) I also talked with my Finnish family through Skype and seriously, it feels that Amy will speak better Finnish very soon than I do, haha :D


Sunnuntai / Sunday



We also made Pavlova :p




Yes, we're Master Chefs. Yum.


This iced chocolate, made by Amy and Will, was huge, seriously!

Table tennis and xbox games with Will :)




Maanantai / Monday


On the way to Melbourne


On the top of the Eureka :)

Wazzzzup?

Awh, I love that city!


Love my lovely sister!





Chinatown :--)


Love Chinese food!

Love my jacket when it makes me look fat! :)





Niinkun kerroin aiemmin, vietettiin maanantaina päivä Melbournessa taas kerran. Oli ihan mahtavaa ja voin kertoo, että rakastan sitä kaupunkia! :p Matkustin myös ekaa kertaa junalla Australiassa, kui jännää :D

As I told you earlier, we went to Melbourne once again on Monday and had a very great day. I really love that city, just saying! :p I also caught a train for a first time in Australia, how exciting :D





Ja niin, tähän melkein loppuun vielä yks juttu. Monet on sanoneet mulle, että vaikka täältä blogista voi lukee paljon mun kuulumisia, niitä olis kiva kuulla myös ihan henkilökohtasesti kerrottuna. Tiedän sen paremmin kun hyvin ja oon ihan samaa mieltä! Kuitenkin, kirjotan tässä ja nyt yhteisen anteekspyynnön teille kaikille rakkaille, koska vaikka kuinka haluisin kertoo ihan kaiken tai ees jotain jokaselle erikseen, niin aika ei vaan oikeesti riitä siihen. Tuntuu ihan kamalalta vastata aina vaan jotain lyhyesti tai sitten monta päivää myöhässä, mutta se ei todellakaan tarkota etteikö mua kiinnostais jutella ja kertoo kaikesta! Mutta oon hirmu pahoillani tästä, toivottavasti ymmärrätte ja pysytte kärsivällisinä mun kanssa..






Finally, I want to finish my writing with my lovely sister's greetings for you! :)
Mulla on kunnia lopettaa tällä kertaa mun huippuihanan kielitaiturisiskon terveisiin! :) Näin siis Amy, ihan itse kirjottaen:
"Mä rakastan teitä!
Je vous aimez beaucoup, vous finlandaises!  Ansku est la meilleur soeur dans la monde entier!  Je l'aime à mourir xx
Ansku on mahtavin ja ihanin ihminen maailmassa :)"

5 kommenttia:

  1. Voi ei, en kestä. Pakko päästä kotiin pian! Tuli ihan järkyttävä ikävä Meliä ja kaikkia paikkoja siellä kun kattelin näitä sun kuvia! :) Kauan sulla muuten menee Bendigosta Meliin junalla? :) Eikös sinne mee melkein 3 tuntia? Vai muistanko ihan väärin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää, voin vaan kuvitella! :) Ihana kaupunki, rakastuin ihan täysillä :) Tiät varmasti mitä tarkotan haha! :D No onneks ei mee ihan noin kauaa, ei se oo kun about puoltoista tuntia :)

      Poista
    2. Haha juu tiedän paremmin kun hyvin.. Ite kuitenkin vietin lähes jokaisen viikonlopun siellä :D haha! Aa, oon vaan kerran menny puoleen väliin sitä matkaa, ja no valehtelematta olot oli sen verran mielenkiintoset, että musta tuntu, kun koko matka olis kestänyt ikuisuuden. Hehe.. :D

      Poista
  2. Kuinka vanhoja noi Amy ja Will on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Amy täyttää muutaman viikon päästä 16 ja Will on 13 :)

      Poista