maanantai 9. heinäkuuta 2012

Isä, olen täällä maailman toisella puolen

Heissan!

Terkut suoraan Sydneystä, tarkemmin sanottuna Collaroy Centrestä mun ja Emman huoneen vessasta! Tää vaikuttaa olevan ainoo paikka missä netti toimii edes jotenkin :D



Mulla olis NIIN paljon kerrottavaa mutta vaan enää vartti aikaa (tunti nettiaikaa ja ekat puolet siitä tappelin tän kans et sain koko jutun ees toimiin, jee <3 ), joten tulin vaan nopeesti ilmottaan että oon päässyt perille hengissä. Saavuttiin Sydneyyn siis eilen, Australian aikaa viideltä aamulla :) Oon vieläkin ihan sekasin päivistä ja kellonajoista ja kaikesta! Tää on ihan uskomatonta että me ollaan vihdoinkin Australiassa, en vaan voi vieläkään tajuta sitä! :D Eniveis, teen paremman postauksen ihan heti kun mahollista, en malta oottaa et pääsen kertoon kaiken :) 


Siihen asti, bye!






Greetings from Sydney! We are in our room's bathroom with Emma because this seem to be only place where the Internet connection works in here haha :D I have so much things I want to tell you but only 15 minutes time so I came just say quickly that I'm alive :) We arrived to Sydney yesterday at 5a.m and I'm quite confused with time differences and everything. This is so unbelievable we are finally here! :) Anyway, I'll  make a better post as soon as possible, bye until then!

1 kommentti: