keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

I hate goodbyes, I hate these tears in my eyes



Heei!

Kolmee (huonosti nukuttua) yötää lähtöön on! Tän yön jälkeen kaks, sitten enää yks. (Pitkä matikka, juhuu :D) Jaiks.

Pahottelut tästä pikku tauosta, mulla on yksinkertasesti vaan ollut niin kova kiire päällä koko ajan ettei oo ollut aikaa postailla. Nää viimeset päivät on niin tuskallisia, fiilikset on samaan aikaan parhaimmat ja kamalimmat ikinä enkä tajua yhtään mistään mitään. Kaiken kruunaa itkuntuhruset heipat ja hyvästit kaikille läheisille ja söpöystekstarit ja -viestit Facebookissa, joiden takia oon onnistunut tyhjäämään mun kyynelkanavat jo moneen kertaan, vaikka pahin on silti vielä edessä. Että mä vihaan hyvästejä ja itsessään sitä koko sanaa, se tekee kaikesta jotenkin niin lopullista vaikkei tää yks vuosi sitä todellakaan ole!



Beautiful-hopes-bye-inspiring-sad-text-favim.com-448041_large
weheartit.com

Tää on aivan ihana :)



Iso musta matkalaukku tyhjillään mun huoneen lattialla kertoo siitä, että mun olis todellakin jo korkee aika pakata. Oon kyllä haalinut kaiken kasaan mun sängylle, mistä johtuen vietän tän kolmanneks viimesen yöni kotona myöskin mukavasti lattialla. Jep, fiksua minä! :D Tää "kaikki", koko vaatekasa ja muu tavaraläjä, ei kuitenkaan oo yhtään mitään. Se oikee kaikki, mitä mulla on, jää tänne, pakkasin mä mukaan sitten mitä tahansa. Mä en saa mahtumaan 23 kiloon yhtä ainutta ystävää, perheenjäsentä tai ketään, mitään, muutakaan oikeesti tärkeetä. Mun on vaan pakko hyväksyä se, ja uskoa siihen, että kaikki se tärkeä on ja myös pysyy täällä, ja odottaa mua vuoden päästä takasin.






En tiedä, tekiskö mieli itkeä, nauraa vai molempia, ja fiilikset on todellakin yhtä sekavia kun tää mun koko selityskin. En kuitenkaan lopeta näihin surkutunnelmiin, vaan niihin toisiin, niihin superinnostuneisiin tunnelmiin, että lähtöön on oikeesti enää se kolme yötä! ÄÄÄ kuin siistiä! :p 


Hups, kello on jo hirveesti ja niin oon mäkin. Yritän vielä rustailla jonkinlaisia lähtötunnelmia torstain tai perjantain puolella, siihen asti näkemiin! :)





There are three, sleepless nights left! I've been so busy in last days that I haven't had any time for writing, sorry about that. These last few days are the most horrible ones, my feelings are as fantastic and also as terrible as possible in the same time and I can't understand anything of anything. Besides, saying goodbye for all friends and all of those hugs and tears make the whole thing a lot of worse, even if the worst is still ahead. Gosh, I hate goodbyes so much! They make everything look like so definitive even if one year is far from it!


559645_301453673276243_1188410706_n_large
weheartit.com


A big, empty suitcase is lying on the floor of my room and recalls that I should have packed many days ago. Clothes, shoes, everything is piled on the top of my bed and that's why I'll spend this night on the floor of my room as well. Yep, I'm genius! :D However, this "everything", including the whole heap of clothes and stuff, doesn't mean anything for real. Everything that I really have in my life will stay right here, whatever I'll pack in to my suitcase. I can't take any of my friends or relatives or anybody, anything that I really care about, with me and stick to 23 kilos. I have to accept it and believe that everything important will really stay here and wait me to come back.


253314_10150940688023887_1809588624_n_large
weheartit.com


I don't know if I should laugh or cry or both and my feelings are as tangled as this whole writing. Anyway, I'm not going to finish with that kind of sad emotions but instead with these another emotions of happiness and excitement! There are three nights left, for real. Yippee, how cool is that! :p

I will try to write one more time before I'll leave, probably in Thursday or in Friday, goodbye until then! :)

2 kommenttia:

  1. Oii oot varmaan ihan innoissas niinku kuuluuki olla; oon niiiin kateellinen! Haluun ite niin palasvasti takas :p btw nyt ku susta tuntuu et kaikki kyynelkanavat tyhjenee nyt niin oota vaan: se tulee oleen miljoona kertaa kamalampaa Suomeen takasin tullessa! Oikeesti maailman hirvein fiilis :s Sori ku tälläin masennan mut joo :D Enjoy ur last few days here, it'll be sooo worth it ;) ur gonna enjoy it so so much :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep todellaki, niin huippua oikeesti aaaa! :) Haha ei se mitää, oon nytki koittanu lohduttautua just tolla että vuoden päästä tulee oleen viä paljon paljon kamalampaa :D But thanks and yeah, I really will! ;)

      Poista