torstai 21. kesäkuuta 2012

Isäntäperhetietoja !

Hellou!


NYT se tapahtu, meikä sai hostperheen! :) Ihanaa, oon superonnellinen tällä hetkellä! :p Oon ollu ihan täpinöissä koko aamun ja päivän, jeee ihan mahtavaa ♥

Eli mun tuleva koti (♥) sijaitsee Bendigo-nimisessä kaupungissa, Victorian osavaltiossa. Se on 150km, siis 90 minuutin (auto)matkan päässä Melbournesta. Oi vitsit, vaikuttaa sijainniltaankin ihan täydelliseltä paikalta! :p Bendigossa asuu noin 90 000 ihmistä, pieni ero siis tähän kymmenen tuhannen asukkaan Hämeenkyröön :D Oon kruisaillut Google Mapsin avulla ympäri Bendigoa ja muuta Australiaa, ja tää jatkuu varmaan iltaan asti :D Oivoi, oon niin innoissani ja sekasin kaikesta ja ilonen ja mitä vielä!

"As Bendigo is just in the centre of Victoria, it is well connected to other cities and states by road and air. It is perfectly located on the crossroad between the Calder, McIvor, Midland and Loddon Valley Highways. It has other highways, too, and Melbourne is only 90 minutes away." (Pätkä löytyy tältä sivulta)




Tässä pari kuvaa mitä löysin Bendigosta.











Mun tuleva koulu on Catholic College Bendigo, Wikipedian mukaan 1916 oppilaalla ja 260 opettajalla höystettynä. Huhhuh, tuntuu ihan mielettömältä kun on tottunut siihen omaan, 120 oppilaan ja ehkä 15 opettajan lukioon :D Tohon 1916:n sisältyy tosin kaks eri puolta, La Valla Site vuosikursseille 7-9 ja Coolock Site vuosikursseille 10-12, joista kuulun ilmeisesti jälkimmäiseen :) Tällä koululla on tosi laajat nettisivut ja nopeen vilkasun jälkeen oli kiva huomata, että mun harrastustoiveet oli oikeesti otettu huomioon näitä koulupaikkoja valitessa! Tässä mun tulevassa koulussa mulla on nimittäin esimerkiks mahdollisuus opiskella huilunsoittoa vaikka missä kokoonpanoissa ja osallistua monenlaisiin urheilujoukkueisiin :) Koulun uskonnollisuus, millä tasolla se sitten ikinä tuleekaan olemaan, ei myöskään haittaa mua ollenkaan vaan päinvastoin. Koko koulu tulee varmasti olemaan hieno kokemus koulupukuineen! :p





Itse perheestä en osaa sanoa vielä melkeimpä mitään varmaa, koska papereissa luki vain hostisän ja -äidin nimet ja osoite. Otin äitiin yhteyttä jo Facebookissa, katsotaan nyt mitä sieltä vastataan! Kirjoittelen tänne heti, kun saan tietää jotakin lisää perheestäni :)


Kerrompa tähän samaan syssyyn vielä lentotiedostakin, jotka myöskin tulivat tänään. Oon vielä aika sekasin kaikesta, varsinkin näistä lentojutuista :D Onneksi meille tuli tarkkaakin tarkemmat ohjeet lennoista, matkatavaroista ja kaikesta mahdollisesta, että eiköhän tästä touhusta vielä joku tolkku saada. Sen verran sain selville pikasella tutkimisella, että ekaks me kaikki vaihtarit lennetään porukalla Lontooseen ja sieltä Singaporen kautta Sydneyyn. 




Aattelin, että lähtö alkais tuntua realistiselta viimestään tässä vaiheessa kun isäntäperhetiedot ja lentotiedot on saatu. Saa nähdä sitten kun laskeudun täältä pilvilinnoista takasin maan päälle, mutta voin kertoo, ettei sitä kyllä ainakaan tällä hetkellä vieläkään voi tajuta, että parin viikon päästä sitä istutaan takapuoli puuduksissa yhteensä 30 tunnin (?) matkalla Australiaan! Huisia! 8)


Jeejee, Ansku is the happiest person in the world now ♥ Huippua juhannusta ihanat, olkaa rauhallisesti! :p

6 kommenttia:

  1. jeejee, oon niin onnellinen puolestas! 8)
    sulla tulee oleen hieno vuosi edessä;)

    VastaaPoista
  2. Voiii kuullostaa tosi ihanalta :))! Onneee iha sikana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, en vois olla tyytyväisempi! ♥ Kiitos ja samoin :p

      Poista
  3. Hey, tuli tässä vain mieleen, että jos kiinnostaa, niin itse ausseissa asuessani kävin Bendigossa parikin kertaa ja ekasta kerrasta mulla on jopa pari postausta blogissani. http://mefashionandaustralia.blogspot.fi/2011/09/bendigo-part-1.html
    Ihan voin jos kiinnostaa. Tiedän ton tunteen, kun on just lähdössä ja kaikki on ihan super jännittävää! Mutta Bendigo on tosi kiva kaupunki, että sulla on hyvä tuuri sen suhteen! :) Toivottavasti sun vuosi menee hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi, todellakin kiinnostaa! Iha mahtavaa kuulla et se on kiva paikka, sen käsityksen oon itekkin saanut :p Joo, kaikki on ihan hullunmyllyä tällä hetkellä mut enköhän mä tästä selviä kun kaikki muutkin on selvinnyt! Ja jep ja kiitos, toivotaan! :)

      Poista