tiistai 26. kesäkuuta 2012

My farewell party

Moikka kaikki!


Toivottavasti ootte hengissä juhannuksen jäljiltä! Ite oon juuri ja juuri, mut järkytettiin nimittäin pahemman kerran haha! :D Huhhuh, mä en todellakaan tiedä mistä alottaa. Ehkä siitä, että mulla on maailman ihanimmat ystävät, oikeesti ♥ 

Mun paras kaveri Mari ehdotti, että vietettäis juhannuksena viisistään kolmen muun huipputytsyn kanssa tyttöjeniltaa vielä viimesen kerran ennen mun lähtöä. Tarkotus oli mennä mökille, jonka sijainti oli yllätys (vaikkakin loppujenlopuks ainoostaan mulle), ennen kun Marin äiti vallottais sen omien kavereidensa kanssa tai jotain sinneppäin, en oo varma koska tähän oli niin pitkä stoori keksittynä :D Mä sitten tein innoissani kauppalistaa, mitä kukakin meistä viidestä vois tuoda sinne ja luulin oikein olevani isossakin vastuussa koko hommasta. 


Mari ♥


Olin koko ajan aatellut mielessäni, kuinka huippua olis pitää kunnon kekkerit kaikille läheisille kavereille samaan aikaan mutta olin varma, että se on mahdotonta, enkä todellakaan olisi voinut pyytää ketään järjestämään mitään niin isoa. Juttelin joku ilta mun veljen kanssa läksiäisistä ja sanoin, ettei mulla oo varmaan mitään sen isompaa kun se viiden hengen tyttöjenilta ja että se kyllä kelpaa mulle, että tyydyn kohtalooni etten näe mun kauempana Suomessa asuvia ystäviä enää vuoteen :(


Mun kaukaset edustuskaverit!



Eniveis, olin tositosi innoissani tästä perjantaisesta "viiden hengen tyttöjenillasta", niinkun tietysti kaikki meistä!  Marin äiti nappas mut kyytiin, mutta jouduttiinkin palaamaan vielä takaisin Marille kotiin, kun kakku oli kuulemma vielä uunissa. Mä en tietysti epäillyt sitä hetkeekään :D Päästiin sitten kuitenkin tälle supersalaiselle mökille ja mun käskettiin astua ovesta sisälle ensimmäisenä. Vielä tässäkään vaiheessa ykskään hälytyskelloista ei soinut mun pään sisällä, joten voitte vaan kuvitella sen shokin, järkytyksen ja pelästyksen määrän, kun avaan oven ja viiden sijasta mökin sisältä kuuluukin kahdenkymmenen viiden hengen huutamana "YLLÄTYYYYYS!!" :D Mä en todellakaan tuu unohtamaan sitä hetkee ikinä, se oli jotain niin epätodellista mutta samalla niin mahtavaa! :) Kaikki (okei, melkein kaikki) mun tärkeimmät, rakkaimmat ja pösilöimmät ystävät oli siellä, samaan aikaan samassa paikassa, pöydällä läksiäiskakku ja paaljon muuta herkkuruokaa, seinällä kaikkien kirjoittelemia ihania viestejä sisältävä banderolli, toisella pöydällä kuvakirja kaikista muistoista, mitali, muki ja iiso kortti. Kaikki tää mua varten! :) Seisoin siinä oviaukossa suu auki vaikka kuinka kauan, ja olin varma että se kaikki oli unta :D Se oli ihan kun jostain leffasta! Voin kertoo, ettei mua oo ikinä koskaan yllätetty niin täysin ja etten oo ikinä koskaan mennyt niin sanattomaks kun siinä tilanteessa! 


Tässä vähän mun reaktiota ikuistettuna... :D




:---)





Mulla kesti oikeesti kauan toipua siitä shokista, että kyllä, siinä ne mun ystävät myös sieltä maailman ääristä asti seisoo ja ei, se ei ollut unta. Siinä sitten itkettiin ja naurettiin ja kaikkea siltä väliltä! Koko ilta ja yö ja seuraava päivä oli aivan mahtavia, parempaa juhannusta tai parempia läksiäisiä ei todellakaan olis voinut toivoa :) Saatika sitten parempia ystäviä! ♥ 





Kahen kuukauden ajan lähes kolmekymmentä ihmistä, tai no tuntuu että oikeestaan koko Suomi :D (mukaanlukien mun veli), oli ollut mukana tässä juonessa, ja mä olin ihan sen koko ajan ollut onnellisen tietämätön ihan kaikesta, enkä missään vaiheessa ollut epäillyt yhtäkään peitestooria tai mitään muutakaan mitä mun pään menoks keksittiin ettei mikään vahingossa paljastuisi! :D En vaan voi vieläkään käsittää, miten se kaikki oli mahdollista järjestää.









At 4:00 a.m... :D



Nää ylläriläksiäiset onnistui siis paremmin kun täydellisesti, tän jälkeen kelpaa lähteä vallottamaan maailmaa! En voi ikinä kiittää teitä ihania (varsinkaan Maria) tarpeeks tästä kaikesta, rakastan teitä ♥






Let's make a small summary about this text in English as well. So I thought I was going to have the very last sleepover with my five close friends in Midsummer before leaving to Australia. I've dreamed about having a farewell party together with all of my closest friends but I thought that would be impossible to organize since a part of my friends lives too far away. Anyway, I was really excited of  "the five-person sleepover" and so were my friends! I made a shopping list for us and thought I was responsible for the whole thing :D We were going to a cottage, the location of which was a secret (although only to me at last), and I was told my best friend's, Mari's, mom will come there with her friends next evening so we could be there before them.


Mari :)




When we arrived to "the very secret place", I was asked to go inside first. As mentioned, I really thought there would bee only we five girls, so you can imagine all that shock and confusion when instead of five there were about twenty five persons yelling "SURPRIIIISEEE!!" for me :D I won't ever forget that moment, it was both unbelievable and amazing at the same time! I was standing in the doorway, open-mouthed, for plenty of minutes and I couldn't realize all that was true. I can tell you, I've never ever been surprised that much and I've never ever been as speechless as in that moment! Almost thirty persons have been preparing this party for two months and in the whole time I haven't had any idea what was going on :D Anyway, the whole farewell party was so fantastic that I would never have been able to even hope for better one and not to mention better friends ♥



:D



So my surprise farewell party was more than perfect! I can't ever thank my friends, especially Mari, enough for all this :) I love you all ♥

6 kommenttia:

  1. oi miten ihana, itekin liikutuin ku luin tätä ja katoin noi kuvat läpi :'D
    ihanaa matkaa sulle!
    t. tavattiin kilkkeen haikilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana sinä! :D Kiitos paaaaljon :) Ja joo muistan todellakin, mut miten ihmees löysit tän mun blogin? :D

      Poista
    2. Haha no ihan feissistä, ku oot sinne linkkaillu uusia postauksia :D

      Poista
  2. toi mökki on täs iha lähellä!! se on se avantosauna juttu :D miss sä oikee asut ? :) oon jo pidemmä aikaa lukenu su blogia mut en silti tiiä :D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep nii on :D Asun Hämeenkyrössä, täh oon kyllä muistaakseni sanonu siitä mut no en sit tiiä :)

      Poista