keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Impatient and excited!

Moimoimoi!

Täällä kirjottelee yks hirrrrveen kärsimätön mutta vieläkin innostuneempi tyttönen! Äitille nimittäin soitettiin tänään STS:ltä ja saatiin niiden parin minuutin aikana tietää, että tää pitkänkamala ja piinallinen odotus loppuu HUOMENNA AAMULLA, kun mun isäntäperhetiedot ja pari allekirjotettavaa paperia lähetetään meille sähköpostiin! Sen soiton aikana sydän hyppäs valehtelematta kuuhun asti ja heitteli kolmosvoltteja. Ei hyvänen aika, ihan kamalaa tämmönen jännitys! Hullukshan tässä oikeesti tulee :D Mutta huh vihdoinkin, tätä on kyllä odotettu niiiiiin pitkään ja hartaasti! Voi pojat, mä en todellakaan nuku ens yönä! 8)


Btw, mun kokinura jatku eilen pullien ja lihapullien muodossa :)


Keskittyminen kaikkeen muuhun on tällä hetkellä jotain supervaikeeta, haha huomisesta ei varmasti tuu yhtään mitään jos oon nyt jo tämmönen :D Tää on ollut kuitenkin mahtava päivä, vietettiin kunnon laatuaikaa äitylin kanssa :) Oltiin kaksin kotona, kuoltiin tylsyyteen ja sitten saatiin ihan extempore-idea lähteä bussilla Tampereelle (koska meidän molemmat autot oli Mikon ja iskän käytössä) ja siitä puolen tunnin päästä istuttiinkin jo bussissa. Tein siis ehkä maailmanennätyksen sängystä nousemisessa, pukemisessa ja "laittautumisessa", ja olin varmasti myös sen näkönen :D Mutta onneks lähettiin, en muista koska oltais viimeks vietetty näin hauska päivä äitin kanssa! :) Kierreltiin ympäri keskustaa kuvailemassa mun tuliaisiks menevää Suomi-kuvakirjaa varten, vaihdettiin mulle Australian dollareita, käytiin syömässä oikein hienostuneesti ja muuta sellaista. Se soittokin tuli juuri sopivasti kun olisi pitänyt maksaa ruokien lasku, no saipahan tarjoilijapoikakin sitten osansa tästä mun innostuksesta :D






Vihdoin sain tän kotiutettua, tää tulee todellakin tarpeeseen... :D


Miksei Suomessa oo näin kivoja rahoja? :(


Ai niin hups, en oo puhunut vielä siitä kun se mun viikon valmennusleiri Sydneyssä oli jo vähällä peruuntua. No eniveis, äiti lueskeli STS:n sivuja vähän tarkemmin alkuviikosta ja löysi sieltä jostain tiedon siitä, että joidenkin vaihtareiden isäntäperhetiedot saattaa tulla niin myöhään, ettei vaihtari ehdi ollenkaan valmennusviikolle. Että vaihtarin lähtöä joudutaan siis lykkäämään. Siinä vaiheessa olin ihan varma siitä, että mulle tulisi käymään noin. Siksipä oon enemmän kun onnellinen ja innoissani, että niiden tietojen pitäisi huomenaamulla lepäillä sähköpostissa! :)





Palaillaan siis huomenna vihdoinkin niiden sijotustietojen parissa, goodbye siihen asti! ;)


PS. Ihana huomata, että teitä lukijoita on taas pari enemmän! Pus  ♥

2 kommenttia: