tiistai 12. kesäkuuta 2012

Äsjii ykkönen!

Heipsan!

Mulla on ihan huikeet 8 päivää takana! Olin siis riparilla isostelemassa, reilun viikon hiljaiselo johtuu siitä :) Nyt on ihan hirveenkauheenjärkyttävä väsy (vaikka nukuin 11 tuntia viime yönä...) eikä noi kaks jäätävän kokosta laukkua täynnä pyykkiä oo yhtään kutsuvia tällä hetkellä, mutta päällimmäisenä on silti supermahtavat fiilikset! Kiitos hirmusen paljon kaikille ihanille leiriläisille ja parhaasta parhaalle isospoppoolle, ootte mahtavia ♥ Mutta koska kuva kertoo enemmän kun tuhat sanaa niin tää kuvapläjäys puhukoon puolestaan.

























Mun ihanat pikku pallerot ♥



En muista kuka nää kaikki kuvat on näpsässyt, siihen malliin mun kamera kiersi ympäri leiriä :D Kiitos kuitenkin kaikille jotka on hillunut kameran takana plus Meijulle jolta ryöstin pari kuvatusta :) Tää leireily ei kuitenkaan loppunut mun osalta tähän, oon nimittäin ylihuomenna taas menossa kolmeksi päiväksi isostelemaan mutta tällä kertaa lastenleirille :) Ja sunnuntaina onkin sitten tiedossa meidän pikkusten konfirmaatio ja rippiralli, jeejee! :p 

Ja ei, en vieläkään oo saanut isäntäperhetietoja tai mitään muutakaan uutta informaatioo vaihtoon liittyen. Alkaa kohta kauhistuttaan tää perheettömyys kun lähtöön on tosiaan enää se 23 päivää ja osa vaihtareista on saanut tietää perheensä jo joulukuussa... Orpokoti, here I come!





Ei mulla sitten muuta, hullunhauskaa lomanjatkoa & see ya! :)

6 kommenttia:

  1. IIIIIIIIIIISO kiitos myös sulle huikeesta leiristä <3 ! ja eikä et sä vaa lähe nii pian sinne:(!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihihi ♥ Ja älä muuta sano, iha hullua! :o

      Poista
  2. Oli kyllä ihan mahtava leiri!

    VastaaPoista
  3. Mä taidan joutuu joinaa sua sinne oprokotiin :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, onneks meillä on siä sit ainaki toisemme 8)

      Poista