maanantai 18. kesäkuuta 2012

17 days left



"Ansku hei koska sä olitkaa lähössä?"
"Kuudes heinäkuuta, parin viikon päästä siis!"
"Jänskää, ja mihin päin Australiaa?"
"En mä vaan tiedä."
"Mitäh, oikeesti?!"



Jep. 17 päivää jäljellä eikä vieläkään isäntäperhettä. 17 päivää, siis kaks viikkoa plus kolme päivää! Ihan_törkeen_vähän, ei vaan voi uskoa! Hui. Pakko myöntää, että pelko alkaa pikku hiljaa hiipimään persuksiin monestakin syystä :D Ensinnäkin tää perheettömyys, toisekseen kaikki mitä olisi tehtävänä/haluisin vielä tehdä Suomessa mutta ajanpuute, kolmanneksi se itse lähteminen ja pakkaaminen ja hyvästit ja kaikki... Sen voin sanoa, että mulle tulee vielä kiire ihan kaiken mahollisen kanssa. Ää.

Onneks se on edes vähän helpottavaa, että mun lisäks vielä neljä meistä seitsemästä tulevasta STS:n aussivaihtarista on ilman isäntäperhettä. Ei tässä itse voi juurikaan nopeuttaa tai vaikuttaa siihen perheen saamiseen, joten ei auta muu kun yrittää odotella rauhassa, vaikka odottaminen onkin ainakin mulle ehkä yksi vaikeimmista asioista!




Tässä odotellessa voisin kuitenkin kertoilla näistä mun viime päivistä. Torstaista lauantaihin olin siis isosena lastenleirillä, josta mulla on pyöreet 0 kuvaa. Pahottelut laiskasta kuvausfiiliksestä! :D Lauantai-iltana ohjelmassa oli myös illanviettoa meidän yläasteaikasen luokan kanssa, eli grillausta, paljuilua, turinointia ja muuten vaan hengausta. Vaikkei kaikki päässeet mukaan, niin oli ihan huippua nähdä tosi monia vanhoja kavereita ekaa (ja viimestä...) kertaa vuoteen :) 








Tänään, siis kellon mukaan eilen, oli äsjii ykkösen konfirmaatio ja rippiralli. En todellakaan tiedä miten tää voi olla mahdollista, mutta mulla ei tietenkään oo tältäkään päivältä yhtään kuvaa! Voi höh mua :( Päivä alkoi kuitenkin mielenkiintosesti, kun ensimmäisenä mun piti keksiä keino, miten peittää puolen säären kokonen rupi mun jalasta. Olin siis tietysti mennyt kaatumaan lastenleirillä juuri sopivasti ennen tätä suurensuurta päivää, kun säihkysäärten olisi pitänyt olla priimakunnossa :) Ei siinä sitten muuta kun meikkivoidetta kehiin, haha eipä ole ennen tullut käytettyä sitä jalkaan :D Ei sekään tietenkään kokonaan auttanut, mutta niillä mentiin. Eniveis, konfiksen jälkeen jaettiin meidän vetäjätiimi puoliksi ja lähdettiin kiertämään juhlia. Kumpikin ryhmä pyörähti neljässä eri paikassa puhumassa, laulamassa ja tyhjentämässä ruokapöydät :p Viimeisten juhlien jälkeen melkeimpä vyöryttiin autoon, kakkukiintiöt alkoi olemaan sen verran täynnä :D Nyt on jalat puolikuolleina korkkareilla tepastelusta ja maha vieläkin räjähtämispisteessä, mutta äärimmäisen hyvä päivä takana :) 
Kiitos ja paljonpaljon onnea vielä kaikille meidän mahtipikkusille! ♥





Tän kuvan tunnelmiin on hyvä lopettaa, adios! :)

2 kommenttia:

  1. Oi! mä ooon aina, ihan aina tahtonu australiaan! jään ehdottomasti seurailemaan miten sulla siel menee ja näi =) olis kiva jos myös kävisit kattomas mun blogin ja liittyisit myös lukijaksi jos tykkäät :> mut olis kiva nähä sit niit australian kuvia vähä isompana! ;)


    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee ihan mahtavaa kuulla ja en kyllä yhtään ihmettele miks oot halunnu Ausseihin! :p Ja joo, oon miettiny ihan samaa et noi kuvat on vähä liian pieniä :D Yritän fiksailla tätä sillain et viimestään just ne Australian kuvat olis isompia :) Jep tietysti käyn kattomassa! :)

      Poista